Afscheidsfeest

20 juli 2014 - Oldenzaal, Nederland

Lieve allemaal,

Bedankt voor het leuke afscheid afgelopen zaterdag.. we gaan jullie allemaal heel erg missen.

Nog 2 nachtjes slapennnn!!! Wiehoewwww

foto's staan online.....

1. Gerard en Diny:
    20 juli 2014
    Jammer dat wij er niet bij waren ik heb iedere keer geprobeerd met face Time maar het leuke te niet.
  2. Beppie and Hugh:
    21 juli 2014
    Leuke foto's van jullie afscheids feestje. Nog een nachtje slapen!! Goede reis toegewensd ! XX
  3. Diana Hain:
    Hallo Ilse en Oliver!
    Wat zijn het mooie foto´s van jullie afscheidsfeest. Nu wens ik jullie morgen een fijne reis met prachtige herinneringen. In gedachten reis ik met jullie mee. Geniet er van.
  4. Monique & Ralf:
    21 juli 2014
    Lieve Ils & Oliver,
    Heel, Heel, veel plezier, Goede reis & geniet ervan saampjes!!!
    Maar.... doe ook voorzichtig ;)

xxx Monique & Ralf
  5. Fam. Thijssen:
    22 juli 2014
    Hoi Ilse en Oliver, mooi feestje gehad zie ik. Top. Heel veel plezier en een goede reis. Pas op jezelf en we volgen jullie. Grts. Piet Mieke de boys en Lian.
  6. Nardi:
    Het was een topfeest. Super gezellig. Jullie hadden het goed voor mekaar en wat hebben de vrienden een leuk afscheid gehad!!!!
    Vanmorgen het afscheid op Schiphol. Dat was natuurlijk erg emotioneel maar gelukkig hoeven wij niet een jaar te wachten. We hebben nog zoveel leuke dingen gedaan en er zijn al zoveel woorden gezegd dus stop ik nu.