Welkom op ons reisblog!!!!

11 juni 2014 - Cuijk, Nederland

Na heel wat voorbereidingen mogen we eindelijk de laatste kruisjes op onze aftel kalender zetten.
Nog 5 dagen en dan vertrekken we voor langere tijd op reis..

Zoals vele van jullie al weten dromen we er al langere tijd van om naar Zuid-Oost Azie te vertrekken, We hopen voldoende centjes te hebben gespaard om na Azie nog van het mooie Zuid Amerika te mogen genieten om uiteindelijk te eindigen in Curaçao!!.

Middels deze blog willen wij iedereen op de hoogte houden van al onze avonturen.

1. Graddie:
    11 juni 2014
    Geweldig dat jullie je droom waar maken.Ben heel benieuwd naar jullie verhalen.xxxxxxx
  2. Diana Hain:
    12 juni 2014
    Geweldig Oliver en Ilse. Geniet van jullie droom en van jullie belevenissen, interessante mensen en kulturen. Het zijn onvergetelijke herinneringen voor jullie leven. In gedachten reis ik met jullie mee !!!
  3. Gerard en Diny:
    12 juni 2014
    Jammer dat wij jullie niet kunnen uitzwaaien, maar geniet er van we melden ons voor jullie vertrek. Gr Gerard en Diny
  4. Beppie and Hugh:
    12 juni 2014
    Hi Oliver & Ilse, we are looking forward to sharing your adventure of a lifetime !! Enjoy yourselves ! Lots of love from Beppie XX & Hugh XX
  5. Joy:
    17 juli 2014
    Heeeeeerlijk vooruitzicht!!! Super avontuur om samen te beleven, geniet ervan!! En pas op elkaar ;)
    xx Joy
  6. Nelly verbruggen:
    17 juli 2014
    We wensen jullie een fijne tijd toe en dat je heel veel nieuwe ervaringen op mogen doen.
  7. Eric en karin:
    17 juli 2014
    Ilse en Oliver, wij wensen jullie een hele fijne tijd toe!! Once in a life time!!
    Heel veel plezier en we zullen jullie volgen. Xxx