Singapore

1 januari 2015 - Bangkok, Thailand

Woepsiee.. We waren Singepore een beetje vergeten. Dit was ook alweer zooolang geleden.
Te lang om nog een heel verhaal over te schrijven dus een snelle opsomming wat we hebben gedaan. We hadden super geluk dat we bij familie van Oliver mochten slapen zijn nichtje Irene met haar man Rick en hun 2 zoontjes wonen in Singapore in een super mooi apartement met uitkijk over de fantastische stad. Hier werden we zo verwent en overspoeld met luxe dat we vooral ook daar lekker van genoten hebben. Lekker in het zwembad gezwommen, vers gebakken brood eten met Clave pindakaas en hagelslag en savonds lekker op het balkon zitten met een gin tonic en met de jongens een potje pesten en gezellig kletsen.
Natuurlijk zijn we de stad wel ingegaan en hebben we de mooie skyline van Singapore bewonderd. Zijn we over Orchard Road, de champs elysee van Singapore, gelopen waar alle grote shoppingmalls staan. Hier zijn we ondergronds een aantal keer ' verdwaald'. Om een kruispunt over te steken moet je een shoppingmall in en ondergrond via een andere shoppingmall proberen op de juiste hoek uit te komen. Echt de ondergrondse wereld van Singepore is al bijna een stad opzich. We zijn in de singapore flyer geweest (groot reuzerad) waarin we heel Singapore konden zien, alle fancy hotels en restaurants bekeken, langs de rivier gelopen en met de kabelbaan naar Sentosa eiland geweest. Ook heeft Irene ons meegenomen naar haar mooie winkeltje in een new upcomming wijk van Singapore. Ze noemde het ook wel de Jordaan. Hier heb je allemaal hippe koffie tentjes, mooie woon winkels etc. Dit is de straat waar iedereen nu wilt wonen.

Er staan natuurlijk ook weer wat fotos en een kleine filmpje online.

1. Joy:
    2 januari 2015
    He guys! Leuk weer een verhaaltje te lezen! Goed vermaakt in Singapore, foto's zijn prachtig! Lijkt me best gave stad zeg. Lekker hoor zo bij familie bijkomen en genieten van luxe ;))
    Niet te lang wachten meer hoor op verhaaltje Hihihi.., altijd leuk om jullie avonturen te lezen.
    xxx
  2. Diana Hain:
    3 januari 2015
    Hallo Ilse en Oliver. Weer een leuk reisverhaal. Ik wens jullie voor het jaar 2015 het allerbeste, veel geluk en gezondheid.Verder nog heel veel prettige reisbelevenissen Geniet er van.
  3. Graddie:
    4 januari 2015
    Hoi,ben heel tevreden met het verhaal,het begint al aardig op een boek te lijken. Ik waardeer het enorm dat ik een beetje van jullie reis door deze verhalen mee krijg.Weer prachtige foto's,lieve groet Oliver en Ilse xxxxx
  4. Beppie and Hugh:
    6 januari 2015
    Hi Oliver en Ilse. We hebben echt weer genoten van jullie belevenissen in Singapore! Ilse je maakt er altijd zo'n spannend verhaal van En de foto's zijn prachtig.
    Geniet maar weer verder XXxx
  5. Nardi:
    15 januari 2015
    Oepsie, ik zie nu pas dat Singapore er ook opstaat. Wat een prachtige stad om daar te zijn. xx